Wednesday, March 29, 2006

خداحافظ شاهین تنها در Kingston

بالاخره بعد از اسباب کشی به بلاد استکبار موفق شدم که یه کمی بنویسم و یه اعلام حضوری کرده باشم. از سرما و تنهاییهام توی Kingston فرار کردم! البته اینجا هم هنوز تنهاییهام رو دارم ولی نمی دونم چرا آب و هوای اینجا با روحیاتم بیشتر می سازه و مثل Kingston دپ نمی زنم! از امروز می خوام سعی کنم هر از چند گاهی یه چیزایی بنویسم، ولی با این همه کاری که دارم فکر نکنم بتونم منظم باشم تو نوشتنم. در هر صورت، می خوام سعی کنم و بنویسم که تو ایرانی ترین شهر خارج از ایران در چه حالم و دارم چی کارا می کنم.
راستی تا یادم نرفته سال جدید رو به همه دوستام تبریک می گم و برای همشون آرزوی موفقیت می کنم. بر و بکس، سال نو مبارک!


7 Comments:

Blogger Kambiz Malakooti said...

Wow wow wow!
Welcome back, Mr. Lonely!

March 29, 2006 6:09 PM  
Blogger Mahdi said...

سال نو تو هم مبارک باشه.

March 29, 2006 11:34 PM  
Blogger Mahdi said...

راستی اسم جدید مبارک.جریان این شهر فرشتگان چیه ؟؟؟

March 29, 2006 11:35 PM  
Blogger Ehsan said...

WB! welcome back. send pictures of the angels ;-)

March 30, 2006 12:55 AM  
Blogger Daily Memoir said...

ایول جوون. بنویس پسرم، بنویس از اون فرشته هات.

پ.ن. حال کردم از این انتخاب دقیق واژگان: «آب و هوا»! (;

March 30, 2006 5:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

Dear Shahin,
I am so excitied about your move to LA.
We are looking forword to see you soon in SF.
Mojdeh

March 30, 2006 11:13 AM  
Blogger Mahdi said...

Cool :D Keep posting :)

April 14, 2006 7:18 AM  

Post a Comment

<< Home